Čočka se zeleninou

recept pro krevní skupinu A

Suroviny:
400 g čočky
1 cibule
2 mrkve
celer (kousek)
sůl, bazalka, petrželová nať
3 lžíce kečupu
olej

Postup:
Čočku přebereme a namočíme do studené vody. Já osobně ji třeba namočím buď večer nebo ráno, když ji připravuji na oběd. Propláchneme a uvaříme do měkka. Na oleji zpěníme nakrájenou cibuli, pokrájenou mrkev na kostičky a na hrubo nastrouhaný celer. Přidáme kečup, osolíme a dusíme do měkka. Pak vmícháme odcezenou čočku, přidáme čerstvou bazalku a petrželku a prohřejeme.
Můžeme přidat vajíčko na způsob volského oka nebo jen uvařené vejce, osmaženou cibulku, okurku. Doporučený je tmavý žitný chléb.

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

2 thoughts on “Čočka se zeleninou”

  1. Čočku mám moc ráda a tak ji vařím třeba 3x za měsíc. Mám skupinu A a proto mě asi chutná, když ji tělo potřebuje. CHI.
    Se zeleninou ji nedělám, ale udělám.

  2. Čočku připravuji tak jedenkrát do měsíce, já podle krevní skupiny bych ji jíst ale neměla (stejně ji moc nemusím) … jen ji nenamáčím a uvařená je za 20 minut. Podávám ji zahuštěnou jíškou a přidám trochu octa, kečup jsem nezkoušela, ten můj je „konzerva“ a jinak by to nechtěl ….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *