Mýty a skutečnosti v oblasti potravin, hubnutí a kuchyně IV.

Rozhodli jsme se hubnout a tak posloucháme různé rady a zkoušíme triky a nemluvím o různých nesmyslných dietách. Ve většině případech z toho stejně vyklouzne tak zvaný jo-jo efekt.

Slýchávali jste?

Jezte jen nízkotučné potraviny, 0% tuku vám zaručí úspěch při regulaci vaší váhy.

Skutečnost.

Ano, nízkotučné potraviny jsou opravdu dobré do zařazení jídelníčku, pokud chceme hubnout. Ale pozor ne každé light je hurá výhra. Většina takových výrobků obsahuje místo tuků škroby, cukry nebo další aditivy, což jsou nějaká dochucovadla nebo umělá barviva. Jenomže zde se nám automaticky navyšuje obsah sacharidů a ty k hubnutí prostě nepatří.
A tak se stává, že light jogurt, označený 0% tuku, obsahuje další nežádoucí látky, které energetický příjem naopak zvyšují. Co naplat, že držíme kelímek s tímto označením, když do těla jsme si dopravili takovou spoušť.
Buďte v tomto případu opatrní a nestyďte se číst složení výrobků. Však jde o vaše zdraví.


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

1 thought on “Mýty a skutečnosti v oblasti potravin, hubnutí a kuchyně IV.”

  1. Přesně tak, light jogurty nekupuji a nejíme je, protože nám nechutnají. Radši máme třeba polotučný tvaroh, kam přidávám ovoce a chia semínka, nebo si dáme takový jogurt, který nám chutná, ale ne denně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *